Tuesday, October 21, 2008

KaU TeTaP DaLaM AnGaNkU....

Sekilas ku teringat...
Detik2 yg lepas...
Indahnya perkasihan...
Semacam ku rasakan...
Tak sanggup rasanya...
Sesaat di tinggalkan...

Dan seboleh-bolehnya...
Ku ingin mengikutmu...
Walau ke lurah dalam...
Aku sanggup tenggelam...
Demi kerana sayang...
Apa jua ku rela...
Jiwa & raga...

Engkau saja yang sentiasa...
Bermain di fikiran tiap masa & ketika...
Tak terlintas di hati ini...
Untuk curang kepadamu oh kekasih...

Aku harap pendirian engkau juga...
Sama2 pertahankan kesetiaan...
Walau di acu belati tajam mengugutku...
Cinta aku..Kasih aku..
Tetap untuk mu...Hingga ke mati...
Hanya itu mampu ku beri...

Tersentak lamunan...
Bila diri ini disentuh oleh seseorang...
Ku cuba damaikan hati yang kian berkocak...
Agar perasaan sedih aku ini tidak nampak...

Dipusara ini ku sedia berdiri...
Bersama doa2 tak putus ku hulurkan...
Itulah tanda kasih...
Kasih yang sebenar...
Wajah & senyum mu...
Sentiasa ku angankan...
Aduhai SAYANG...

http://www.youtube.com/watch?v=5Ss1bpPRn-Q

catitan:: lagu nie banyak ngajar sayer erti kasih sayang...
cinta itu indah andai setia & kejujuran dipetaruhkan...
cinta sejati akan kekal selamanya...INSYAALLAH

No comments: